Tavaly nyáron Görögországban nyaraltunk

Szerencsésnek mondhatom magamat, mert elég jó helyzetben van a családom, anyámnak, és apámnak, egy festékboltja van, ahol mindent meg lehet kapni, ami a felújításhoz szükséges. Elég széles a választék, és mindig igyekeznek kitalálni valami kedvezőt a vásárlók számára. De nem is ez a lényeg, mindjárt írom is.

A családunk

Hárman vagyunk testvérek. Egy bátyám, és egy húgom van. Szerencsés helyzetben vagyunk, mert minden évben el tudtunk menni valamerre nyaralni. Sok felé jártunk már, voltunk tengerparton, hegyekben. Olaszországban, Ausztriában, szóval elég sokfelé.

Azt gondolom, a húsz évem alatt több helyen jártam, mint amin valaki egy élete során.

Mindhárman olyan iskolát választottunk, amilyet mi szerettünk volna, nem voltak elvárások velünk szemben. Természetesen teljesítenünk kellett, a tanulás terén, ezt viszont elvárták tőlünk. A bátyám is, és én is Főiskolára mentünk középiskola után. Jani, a bátyám építészmérnöknek tanult, most még a szárnyait bontogatja, de későbbiekben, az a terve, hogy saját vállalkozása legyen. Én művészeti iskolát választottam, öcsi pedig még csak tervezgeti, hogy mi szeretne lenni, ő amolyan kakukk tojás.

A nyaralásaink

Számtalan helyen jártunk, és számos dolgot megtanulhattunk az utazásaink során. Télen síelni, snowbordozni tanultunk, nyáron pedig szörfözni, vagy amihez kedvünk volt. Persze, a fiúk szeretnek motorozni, autózni is.

Emlékszem, egyik alkalommal, motorokat béreltek, és a sivatagban motoroztak. Na az azért nem volt semmi. Mikor a szállásra visszaértek, talpig homokosak voltak. Persze, szerencsére, megfelelő védőfelszereléssel el voltak látva, ez volt a szerencséjük.

Ez után, a fiúk annyira belelkesültek, hogy otthon is motorozni akartak. Öcsi a cross motort választotta, persze anyám nagy aggodalmára. Mindig attól félt, hogy eltöri valamijét. Persze, hogy ne aggódjon annyira, apám mindenféle védőfelszerelést megvásárolt neki. Megfelelő  cross bukósisak, motoros védőruha…sorolhatnám tovább. De az aggodalmon ez mit sem változtatott, anyám legszívesebben eltiltotta volna őt a motorozástól.

Tavaly nyári pihenésünk

greek-salad-263745_1280Még mindig közösen megyünk nyaralni. Igaz, az idő egyre jobban szalad, és minden év most már ajándék, hogy ha együtt megyünk valamerre. Most már szereti mindenki a maga útját járni. Lehet, hogy ez volt az utolsó közös nyaralásunk.

Persze, az is szóba került, ha valakinek lesz egy párja, akár ő is csatlakozhat majd hozzánk, de ez a jövő zenéje majd.

Sokat gondolkodtunk, hogy hová is menjünk nyaralni. Jártunk már Görögországban, de ez volt a nyaralásaink egyik legjobbika, így ha már lehet, hogy utoljára megyünk közösen, akkor egy emlékezetes helyre menjünk.

A görögök istenien főznek. Azok a helyes kis házak, olyan hangulatosak. Azt hiszem, hozzá tudnék szokni az ottani életvitelhez.

Járunk egy farmon, talán ott is így hívják, ahol Oliva bogyó termesztéssel foglalkoznak. Mindent lehetőségünk volt szemügyre venni. A termesztést, a műveleteket, még azt is, hogy hogyan készül el a olaj. Most már tudom, hogy miért olyan drága ez a különleges olaj. Mennyi munka, és mennyi oliva bogyó szem szükséges, egy liter olaj előállításához.

Számos finom salátát ettünk, na és azok a sajtok…hazaérve, mindenki irigykedett, hogy milyen gyönyörű barnák vagyunk.

Remélem, lesz alkalmam egyszer majd az én gyerekeimet is elvinni erre a gyönyörű helyre. Ezt mindenképpen látnia kellene mindenkinek.